Lucky Reptile Opuwa Wood 15-30 cm

Kód: FP-64021
121 Kč / ks
Skladem (>5 ks)
Můžeme doručit do:
15.11.2024
Atraktivní přírodní kusy dřeva z africké Namíbie.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Přírodní, velmi atraktivní a účelná dekorace do terárií.

Opuwa Wood jsou různě velké kusy dřev z africké Namibie. Perfektně se hodí do pouštních, ale také tropických terárií.

Doplňkové parametry

Kategorie: Dekorace do terárií
Hmotnost: 0.47 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Lucky Reptile krmiva a produkty pro teraristiku. Německý výrobce krmiv a produktů pro teraristiku. Uznávaná firma působí na trhu již 35 let a za tuto dobu obohatila nabídku běžných chovatelských potřeb o mnoho novinek a exkluzivních výrobků, které uvedla na trh jako první.

logo-lucky-reptile

V nabídce značky Lucky Reptile lze nalézt ucelený sortiment krmiv a veškerých potřeb pro teraristiku, vyráběných s německou pečlivostí a citem pro detail. Inkubátory, dřevěná a skleněná terária, plně vybavená terária dodávána na míru, osvětlovací technika, rosící systémy a mlhovače, topné systémy, měřící technika pro kontrolu klimatických podmínek, nepřeberné množství substrátů a přírodních i umělých dekorací do terárií, kompletní sortiment sušených, granulovaných i konzervovaných krmiv a mnoho jiného.

Lucky Reptile je světově proslulá značka produktů pro teraristiku. Mezi uživateli se stala oblíbenou díky špičkové kvalitě, osobním zkušenostem výrobců a příznivé ceně. Pro každého, kdo chce mít jistotu, že pro své domácí mazlíčky udělal maximum, je Lucky Reptile jasnou volbou. Více jak 30 let zkušeností chovatelů. Jen málokterá značka se může pochlubit tak bohatou historií. První kroky Lucky Reptile započaly v sedmdesátých letech, kdy němečtí nadšenci začali s chovem plazů a obojživelníků. O 30 let později, v roce 2000, poté založili vlastní firmu. Jejich podnikání těží nejen z osobních zkušeností, ale i jednoduché a prosté filozofie:

„Prodáváme pouze takové výrobky, které sami používáme pro svá zvířata.“ Firma úspěšně udává trendy. V mnoha ohledech se její produkty staly milníky dalšího vývoje.